Käyttöehdot

WEEDFLOWER.FI: (jäljempänä verkkokauppa) omistaja on Nature Care SIA (rekisterikoodi: 40203447090), joka sijaitsee Tallinnassa.

Myyntisopimuksen sekä tuote- ja hintatietojen oikeellisuus

Myyntiehdot koskevat tuotteiden ostamista verkkokaupasta.

Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat ilmoitetaan tuotteissa. Toimitusmaksut lisätään hintaan.

Toimitusmaksu riippuu ostajan sijainnista ja toimitustavasta. Toimitusmaksu ilmoitetaan ostajalle tilauksen yhteydessä.

Tuotteita koskevat tiedot ilmoitetaan verkkokaupassa tuotteiden vieressä.

Tilaaminen

Tilataksesi tuotteita sinun on lisättävä haluamasi tuotteet koriin. Tilaus viimeistellään täyttämällä vaaditut tietokentät ja valitsemalla haluttu toimitustapa. Tämän jälkeen ilmoitetaan loppusumma, joka tulee maksaa pankkiin johtavaa linkkiä seuraamalla tai laskulla.

Sopimus tulee voimaan, kun rahat saapuvat verkkokaupan pankkitilille.

Weedflower.fi laskuttaa ainoastaan euroina.

Jos tilattuja tuotteita ei pystytä toimittamaan tuotteiden loppumisen tai muun syyn takia, ostajalle ilmoitetaan asiasta mahdollisimman pian ja maksettu rahasumma (toimituskulut mukaan lukien) palautetaan asiakkaalle välittömästi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksen lähettämisestä.

Alennuskuponkien käyttäminen

Tilauksen yhteydessä voidaan käyttää yhtä alennuskuponkia.

Toimitus

Tuotteita toimitetaan seuraaviin maihin: Viro, Suomi, Latvia.

Tuotteen toimituskulut maksaa ostaja, ja tilauksen yhteydessä esitetään kunkin toimitustavan mukaiset toimituskulut.

Kotimaan kuljetukset toimitetaan ostajan määrittämään osoitteeseen pääsääntöisesti 3-5 työpäivän kuluessa myyntisopimuksen voimaantulosta.

Joidenkin poikkeustapausten vuoksi pidätämme oikeuden toimittaa tavarat 45 kalenteripäivän kuluessa.

Peruutusoikeus

Tilauksen vastaanotettuaan ostajalla on oikeus peruuttaa verkkokaupassa tehty sopimus 14 päivän kuluessa.

Avattujen tuotteiden palauttaminen ei ole mahdollista!

Peruuttamisoikeutta ei sovelleta, jos ostaja on oikeushenkilö.

14 päivän palautusoikeuden käyttämiseksi tilattuja tuotteita ei saa käyttää muulla tavoin kuin on tarpeen tuotteiden luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi samalla tavoin kuin tuotteita on sallittua testata fyysisessä kaupassa.

Jos tuotteita on käytetty muuhun tarkoitukseen kuin siihen, mikä on tarpeen tavaran luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi, tai jos tuotteissa esiintyy käytön tai kulumisen jälkiä, verkkokaupalla on oikeus alentaa palautuksen määrää tuotteen arvon alenemisen vuoksi.

Tavaroiden palauttamiseksi on täytettävä palautushakemus joka tulee lähettää osoitteeseen weedflower.info@gmail.com 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.

Tuotteiden palautuskustannukset maksaa ostaja, ellei palautuksen syynä ole tilausta vastaamaton toimitus (esimerkiksi väärä tai viallinen tuote).

Ostajan on palautettava tuotteet 14 päivän kuluessa hakemuksen jättämisestä tai toimitettava todisteet siitä, että hän on toimittanut tuotteen kuljetusliikkeelle mainitun määräajan kuluessa.

Palautettujen tuotteiden vastaanottamisen jälkeen verkkokauppa palauttaa ostajalle välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamishakemuksen vastaanottamisesta, kaikki ostajalta sopimuksen perusteella saadut maksut.

Verkkokauppa voi kieltäytyä suorittamasta palautuksia, kunnes sopimuksen kohde (tuote) on saatu takaisin tai kunnes ostaja on toimittanut todisteet siitä, että se on palauttanut tuotteen, sen mukaan kumpi tulee ensin.

Jos ostaja on nimenomaisesti valinnut jonkin muun tavan kuin verkkokaupan tarjoama halvin vakiotoimitustapa, verkkokaupan ei tarvitse palauttaa ostajalle kustannuksia, jotka ylittävät perinteisen toimitustavan kustannukset.

Verkkokaupalla on oikeus peruuttaa myyntitapahtuma ja vaatia tuotteet ostajalta, jos verkkokaupassa olevien tuotteiden hinta on huomattavasti alle niiden markkinahinnan.

Oikeus vaatimuksen esittämiseen

Ostajalla on oikeus ottaa yhteyttä verkkokauppaan viimeistään kahden kuukauden kuluessa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen weedflower.info@gmail.com

Verkkokauppa ei ole vastuussa mistään virheestä, joka on tapahtunut sen jälkeen, kun tuotteet on toimitettu ostajalle.

Jos verkkokaupasta ostetuissa tuotteissa on vikoja, joista verkkokauppa on vastuussa, verkkokauppa korjaa tai korvaa vialliset tuotteet. Jos tuotteita ei voida korjata tai vaihtaa, verkkokauppa palauttaa ostajalle kaikki myyntisopimukseen liittyvät maksut.

Verkkokauppa vastaa kuluttajan kanteluun kirjallisesti tai muodossa, joka voidaan toistaa kirjallisesti 15 päivän kuluessa.

Suoramarkkinointi ja henkilötietojen käyttö

Verkkokauppa käyttää ostajan syöttämiä henkilötietoja (mukaan lukien nimi, puhelinnumero, osoite, sähköpostiosoite, pankkitiedot) ainoastaan tilauksen käsittelyyn ja tuotteiden lähettämiseen ostajalle. Verkkokauppa toimittaa henkilötietoja kuljetusliikkeille tuotteiden toimittamiseksi.

Verkkokauppa lähettää uutiskirjeitä ja tarjouksia ostajan antamaan sähköpostiosoitteeseen vain, jos ostaja on ilmaissut tahtonsa antamalla sähköpostiosoitteensa sivustolla ja on ilmoittanut hänelle suoramainontapyynnöstä.

Ostaja voi milloin tahansa perua sähköpostiin lähetetyt tarjoukset ja uutiskirjeet ilmoittamalla asiasta meille sähköpostitse tai seuraamalla tarjouksia sisältävässä sähköpostissa annettuja ohjeita.

Erimielisyyksien käsittely

Jos ostajalla on valitettavaa verkkokaupan toiminnasta, ne tulee lähettää osoitteeseen weedflower.info@gmail.com.
Jos ostaja ja verkkokauppa eivät pysty ratkaisemaan riitaa sopimalla, ostaja voi kääntyä kuluttajariitaviranomaisen puoleen. Menettelylliset edellytykset ovat saatavilla ja hakemus jätetään täällä. Kuluttajariitaviranomainen on toimivaltainen ratkaisemaan ostajan ja verkkokaupan välisestä sopimuksesta johtuvat riidat. Ostajan valituksen tarkistaminen on maksutonta.

Ostaja voi myös viedä asian Euroopan unionin kuluttajariitojen ratkaisujärjestelmään.